Ersan İlyasova Boyu, Yaşı ve Doğum Tarihi

Sponsorlu Bağlantılar

Ersan İlyasova‘yı Tanıyalım

Ersan İlyasova 2010 Dünya Basketbol Şampiyonasında ülkemizi temsil edecek 12 dev adamdan birisi.Türk milli takımı için ter dökecek Ersan İlyasova ‘nın bilgilerini kısaca veriyoruz.Milli takım oyuncularını tanımanız açısından kısa ve öz bilgiler aşağıdaki gibidir.İşte Ersan İlyasova ve kısa bilgiler…

Sponsorlu Bağlantılar

http://img2.blogcu.com/images/b/a/s/basketballlover/ersan_ilyasova_6.jpg

Kısaca Ersan İlyasova

  • Ersan İlyasova
  • Doğum Tarihi: 1987
  • Boy: 2.08 mt
  • Pozisyon: Forvet
  • Millilik Sayısı: 116
  • Oynadığı Kulüp: Milwaukee Bucks
Ersan İlyasova
Doğum Tarihi: 1987
Boy: 2.08 mt
Pozisyon: Forvet
Millilik Sayısı: 116
Oynadığı Kulüp: Milwaukee Bucks
Sponsorlu Bağlantılar

Benzer Yazılar


(13) Yorum

    Esra
    22 Ocak 2011 - 18:54

    Çooooooooooook YAKIŞIKLISIN hayranım sana

    arsen nehir güven
    10 Kasım 2010 - 21:11

    allahımm ersan allah seni gerçekten özene bözene yaratmış misssturkey yakışıklılık yarışmasına katılsan hiç şüphe yoq ki sen birinci olursun:))))

    ersan ilyasova
    14 Ekim 2010 - 00:03

    ersan barcelonada oynadıktan sonra tabiri caizse level atlamıştır ,geçtiğimiz dünya kupasındaki performansı da onun bucksda daha kolay süre alabilmesini sağlayacaktır ,umarım alır da

    mels
    22 Eylül 2010 - 23:06

    musluman mı acep?

    melda
    19 Eylül 2010 - 18:36

    ersan şu sözünü hiç unutmicam ve her zaman seninle gurur duyucam ” AY YILDIZLI FORMAYI NBA ‘DA FİNAL OYNAMAYA DEĞİŞMEM ” merak etme bizde seni hiç kimse ile değişmeyiz canım yha çok tatılısın !!!!!!!!!!

    melda
    19 Eylül 2010 - 18:30

    ersan çok başarılı yha. o süper çok klasik ama çok iyi napayım !!! yunanistan- türkiye maçını hayatım boyunca unutmam galiba….. ersan keşke evli olmasaydııı ama evli ersana hayattında başarılar, ve mutluluklar dilerim !!

    ömer
    19 Eylül 2010 - 18:15

    ersan sana tek bir şey söylicem ”müthişsin ” başka söze gerek yok !!

    gizemli
    13 Eylül 2010 - 18:26

    ersan gercekten muhtesem ya hem super bı oyuncu hemde cooooooooook yakısıklı ya masallah bı ınsana basket bu kadar mı yakısır keske bu yazdıklarımızı oda okuyabılse ama hıc zannetmıyorum olsun sen duymasanda olur tum dunya duysun SEN MUKEMMELSINNNNNN

    sevgi
    13 Eylül 2010 - 13:11

    ya bende ersan hayranıyım.maçlara gitmeyi çok istiyodum ama olmadı.ersana da sakatlandığı için geçmiş olsun ama maskede ayrı bi karizma oluyo ya.fiba da 2. olduk büyük başarı tebrik ediyorum hepsini.favorilerim hidayet türkoğlu semih erden ve kesinlikle ersan ilyasova.acaba bunlarla tanışan kişiler var mı varsa yazsınlar.bu basketçilerle iletişime geçmeyi çok isterim!

    ersann hayranınınmm
    10 Eylül 2010 - 19:42

    en başında em
    re kızılırmak hayranıydım ondan yakışıklı yok zannederdim ama ersan dünyanın en yakışıklısı ondanda yakışıklısı olmazz

    ersann hayranınınmm